Wesołych Świąt!

święta , życzenia , kartka świąteczna , wszystkiego najlepszego , boże narodzenie

Kochani,

Nie będzie dzisiaj kolejnego przepisu bo doszłam do wniosku, że jest ich na blogu wystarczająco a Wy pewnie i tak zajmujecie się przygotowaniami do Wigilii i świątecznych dni a nie siedzicie przed komputerami. Na blogu jest naprawdę sporo przepisów na świąteczne dania i jest z czego wybierać.

Ja też mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia a poza tym muszę odpocząć od internetu. Będę zaglądać co jakiś czas bo pojawiają się pytania z serii "pogotowie świąteczno kuchenne", na które staram się jak najszybciej odpowiadać. Ale pisać postów przez kilka dni nie będę. Odpocznijmy po prostu i nacieszmy się zwykłym życiem.

Życzę Wam aby te święta były dla Was, i Waszych najbliższych, spokojne, pogodne i oczywiście pyszne. Jedzcie naszykowane pyszności, ale z umiarem. Spędzajcie czas z kochanymi osobami, idźcie na spacer, róbcie to co lubicie i odpoczywajcie. Życzę Wam dużo zdrowia, mnóstwa uśmiechów, worków pieniędzy i powodzenia we wszystkim czego się podejmiecie.  

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie

Wesołych Świąt!!! 

Iza Kulińska - Smaczna Pyza

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nikt nie przypali mięsa, nie przesoli zupy, ani nie upiecze zakalca, abyś nie musiała udzielać "pierwszej pomocy" :)Tego Ci życzę: chwilę wytchnienia. Wszystkiego naj...na najbliższe dni i na Nowy Rok Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Izo, Pani blog jest najlepszy ze wszystkich, takie normalne, ludzkie przepisy a nie jakieś cudaczenie! Zyczę spokojnych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz wielu fajnych pomysłów na dobre jedzonko!
    Pozdrawiam, Urszula

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczna Pyzo życzę Ci pogodnych świąt spędzonych w rodzinnej, miłej atmosferze. Uśmiechu, dużo pozytywnej energii i chęci, by tworzyć wciąż! Pozdrawiam, Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza, Dawno mnie tu nie było, ale zajrzałam wspomóc się Twoimi przepisami i nie wypada po prostu nie złożyć życzeń i podziękować za Twoje :)
    Pyszności, serdeczności, życzliwości i miłości ;) Pozdrawiam najserdeczniej jak umiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwych i spokojnych świąt życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne Swieta ze strula z Twojego przepisu :)
    Dziękuję :) I Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. ZDROWYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT!
    KK

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnych i rodzinnych świąt ode mnie i mojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger