Konkurs mikołajkowy. Wyniki

Konkurs zakończył się zaledwie wczoraj, ale już dzisiaj są wyniki bo przecież tak obiecałam. Miałam bardzo trudne zadanie przy wyborze zwycięzców bo zgłoszeń nadeszło sporo. 



Zanim ogłoszę  wyniki konkursu chciałabym jednak troszkę pomarudzić i napisać kilka słów o przebiegu konkursu. Od początku były problemy bo większość osób nie czyta dokładnie ani opisu konkursu ani regulaminu. Propozycje trafiały na fanpag facebookowy, w wiadomościach prywatnych i na maila. Musiałam tłumaczyć i kierować na blog żebyście tam się zgłaszali i nie tracili szansy na udział w zabawie. Kilka komentarzy, choć są widoczne pod postem konkursowym, szybko pozostało w tyle rywalizacji albo z powodu użytej rukoli (pisałam, że nie lubię!) albo dlatego, że zawierały kilka przepisów na raz - nie propozycji, ale całych przepisów. Niestety, trafiło się też zgłoszenie z ukradzionym z sieci zdjęciem. Przykre i naganne, ale więcej komentować tego nie ma sensu. Rada na przyszłość - czytajcie dokładnie opis i regulamin zabawy!


Wróćmy jednak do zaproszeń i Waszych propozycji kulinarnych. Zaproponowaliście mnóstwo pyszności, więcej chyba rzeczy słodkich niż wytrawnych choć nie liczyłam dokładnie. Cieszę się, że staraliście się wykorzystać w swoich daniach produktu sponsora czyli marki Poltino. Niektórzy postawili na jedno ciacho czy danie w imię powiedzenia raz a dobrze. Inni zaproponowali menu na cały dzień a nawet chyba na weekend bo byłoby nie do przejedzenia w jeden dzień. Śmieję się po cichutku, że jestem już wystarczająco gruba a Wy mnie jeszcze chcecie dotuczyć!

Z większości zgłoszeń bije serdeczność i ogromna chęć ugoszczenia mnie u siebie. Czytanie tych komentarzy to dla mnie ogromna przyjemność i radość, że byłabym mile widzianym gościem. Gdybym mogła to zrobiłam takie kulinarne Tour de Pologne i odwiedziła Was wszystkich po kolei!

Teraz pora już ogłosić, które zgłoszenia, z różnych powodów, mocniej przypadły mi do gustu i postanowiłam je nagrodzić. Zakładam więc szybko czerwoną czapkę i rozdaję prezenty mikołajkowe!


Zestaw garnków i paczkę mrożonek Poltino otrzymuje:  
Katarzyna Sitkiewicz - Kasiu, tak miło zapraszasz mnie do siebie, że chętnie poznałabym Ciebie, Twojego synka i pogłaskała Becię. Kurczak pieczony, beza z owocami i malinowa herbata z miodem trafiły doskonale w mój gust.

Paczkę mrożonek Poltino otrzymuje: 
Marta Matusiewicz - Marto, Twoje roladki z warzywami, tort z dynią i koszyczki czekoladowe zapowiadają się niezwykle smakowicie więc kto wie,  może wybiorę się do Ciebie na degustację? 
 

Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękuję za udział. Wszystkie zgłoszenia były smakowite, ale nagrody tylko dwie... Mam nadzieję, że to rozumiecie.

Laureatkom gratuluję serdecznie i proszę o jak najszybszy kontakt mailowy na adres izapyzakulinska@gmail.com i przesłanie dokładnego adresu razem z nr telefonu. Mam nadzieję, że uda się dostarczyć Wam nagrody jeszcze przed Świętami.

Pozdrawiam!

Smaczna Pyza 



4 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger