Koktajl warzywno owocowy z tapioką

Witaminy w szklance soku. A do soku można wrzucić jadalne kuleczki, które absorbują jego kolor i smak. Całość tworzy pożywną i zdrową przekąskę na drugie śniadanie albo podwieczorek. Tapioka może być też bardzo ciekawą bazą pysznego deseru.

Ja lubię buraki w każdej postaci i ich nieco ziemisty smak nie jest dla mnie problemem. Jednak wiele osób tego smaku nie lubi. Jednak jestem pewna, że dzięki połączeniu z granatem a także zawartości tych mięciutkich, zabawnych kuleczek, przypominających żelki, taki sok wypiją nawet Ci, którzy marudzą nad zwykłym sokiem z buraka. Myślę, że zasmakuje i spodoba się nawet dzieciom.

Koktajl warzywno owocowy da się wypić razem z zanurzonymi w nim kuleczkami jeśli macie grube słomki. Jeśli nie to pomóżcie sobie po prostu łyżeczką.

sok warzywno owocowy z tapioką , napój z warzyw i owoców , tapioka , kuleczki tapioki , bubble juice , samo zdrowie , zdrowie w szklance soku , orzeźwiający sok , napoje , witaminy


Sok warzywno owocowy z kuleczkami tapioki

czas przygotowania:  10 minut + czas gotowania tapioki
składniki na 2 porcje:
  • 2 średnie buraki ćwikłowe
  • 2 większe marchewki 
  • 1 średni owoc granatu 
  • 1 limonka 
  • 3 łyżki tapioki w formie dużych kuleczek

sok warzywno owocowy z tapioką , napój z warzyw i owoców , tapioka , kuleczki tapioki , bubble juice , samo zdrowie , zdrowie w szklance soku , orzeźwiający sok , napoje , witaminy
sok warzywno owocowy z tapioką , napój z warzyw i owoców , tapioka , kuleczki tapioki , bubble juice , samo zdrowie , zdrowie w szklance soku , orzeźwiający sok , napoje , witaminy

sok warzywno owocowy z tapioką , napój z warzyw i owoców , tapioka , kuleczki tapioki , bubble juice , samo zdrowie , zdrowie w szklance soku , orzeźwiający sok , napoje , witaminy


Jak zrobić koktajl warzywno owocowy z tapioką? 

W garnku zagotowałam 3 szkl. wody. Do wrzątku wsypałam suche kuleczki tapioki i gotowałam je na małym ogniu aż napęczniały, zmiękły i zrobiły się przeźroczyste. Wtedy je odcedziłam i przelałam zimną wodą. Mocno schłodziłam.

Warzywa oczyściłam, opłukałam, pokroiłam na mniejsze kawałki. Owoce dokładnie umyłam. Z granatu i limonki zdjęłam skórę. Warzywa i owoce przepuściłam przez sokowirówkę i wycisnęłam z nich sok. Do soku wsypałam ugotowaną tapiokę. Podałam po kilku minutach kiedy kuleczki  nieco nasiąknęły sokiem.

sok warzywno owocowy z tapioką , napój z warzyw i owoców , tapioka , kuleczki tapioki , bubble juice , samo zdrowie , zdrowie w szklance soku , orzeźwiający sok , napoje , witaminy




1 komentarz:

  1. Jak dla mnie to taki koktajl to po prostu rewelacja!!! Przyznam się że buraki uwielbiam, ogólnie tj; pod każdą postacią. Ale do tej pory to jedynie ze słoika oczywiście zrobione własnoręcznie oraz w formie kotleta z innymi warzywami, a taki koktajl i to w połączeniu jeszcze z również bardzo zdrowym granatem to naprawdę coś wspaniałego i bardzo odżywczego. Brawo brawo brawo !!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger