Sałatka z tuńczykiem na szybko

Czasami nie chce mi się nic gotować, nawet przy wielkim głodzie. Po całym ciężkim dniu nie mam zamiaru stać przy garach bo nie mam na to siły - jednak zjeść coś trzeba i tutaj zawsze z pomocą przyjdzie jakiś gotowiec czyli konserwa - tuńczyk i kukurydza jest w moim domu zawsze. Tak samo jakiś słoik ogórków :D





składniki na 2 porcje:
  • 4 - 5 łodyg selera naciowego 
  • 3- 4 ogórki kiszone, niezbyt duże i twarde
  • 1/2 puszki kukurydze konserwowej 400 g
  • 1 czubata łyżka posiekanego koperku 
  • 3 - 4  łyżki gęstego jogurtu naturalnego 
  • 1/2 ząbka czosnku 
  • do smaku: sól, pieprz mielony, chili mielone, papryka słodka mielona 
  • 1 mała puszka tuńczyka w oleju, w dużych kawałkach

sposób przygotowania: selera pokroiłam na kawałeczki, ogórki w grube pół plastry, dodałam osączoną kukurydzę i koperek. Całość wymieszałam z jogurtem. Doprawiłam do smaku solą, pieprzem, chili, papryką i posiekanym drobno czosnkiem - tego ostatniego nie za dużo, tylko dla smaczku. Sałatkę nałożyłam na talerze formując porcje przy pomocy metalowej obręczy. Na wierzchu położyłam kawałki osączonego z oleju tuńczyka i posypałam słodką papryką. Bardzo szybki i bardzo smacznie - pyszna kolacja :)



5 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda.Pieknie podałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuńczyka uwielbiam w każdej postaci! Twoja wersja wygląda wspaniale! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada swietnie :) narobilas mi smaka

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taką :) tylko ja wolę ogórki z octu do niej, takie na słodko - kwaśno, no ale takie szczegóły, to już rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30-ileś, a wiesz, że ja chyba też wolę konserwowe w takim połączeniu? Ale akurat na stanie nie było a kiszone same w łapy mi wpadły :D

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger